Hey Everybody!

Lotsa stuff going on over here that I’d love to share with you so without further adieu:

This Thursday Oct 18th, Harris&Debray heads out to North Delta to play the wonderful One20 Pub from 6:30-9:30pm. If you haven’t checked it out yet, it’s a great place with AMAZING food – lots of it vegan and vegetarian – friendly service and a cool vibe. No cover charge either! We’d love to see you there if you can make it.

On Friday Oct 19th, Ladies Sing the Blues hits the stage at Frankie’s Jazz Club on Beatty Street right across from the stadium! We play from 8-11 and it’s gonna be FUN!! You definitely need to make a reservation for this popular spot. Go here to do that: https://www.opentable.com/r/frankies-jazz-club-reservations-vancouver?restref=459691&d=10%2F19%2F2018%208%3A00%20PM

And then – it’s the Saturday Afternoon Dance Party at The Fairview Pub with Lesismore! Yay!! We play at 4:30 and you KNOW you wanna get down there and do some dancing cuz it’s always so fun! Darrell Mayes on drums and Jeremy Holmes on bass – yup, it’s gonna be great. Am I lucky or what? Oh and of course the one and only Curtis DeBray on guitar. Oh yeah!

Next week, Harris&DeBray is back at The Sylvia Hotel by popular demand. We play on Thursday Oct 25th from 8-10pm. Spectacular view of English Bay, opulent and gorgeous room in a historic (1912!) amazing hotel, delicious food, fantastic service, no cover charge and – US! Get there early – it fills up.

On Friday Oct 26th, please join Lesismore at “Spooktacular” – THE costume party and dance at one of Vancouver’s most beautiful old mansions – Hycroft Manor! You know you wanna. The band will be dressed up as well and we are gonna have FUN!! $65 includes dinner and dancing and there’s a cash bar. Here’s the link for tickets: https://www.uwcvancouver.ca/event/hycroft-halloween-spooktacular-2/

SO much more coming up but I’ll leave you with that for now.

See you at the gigs!
Leslie & the boys

We’re back! That’s right, folks – this Sunday afternoon Oct 14th, Ladies Sing the Blues plays The Fairview Pub from 4:30-7:30pm! I hear it’s almost sold out but there are still a few tickets and you can get them at the door for a measly $15. We’d LOVE to see you there! Myself, Joani Bye, Nadine States and Amanda Dean will be rockin’ the roof off that joint!

But before that, this Saturday Oct 13th, the Lesismore Trio with Michael Wagler holding down the bass position will be playing the Age Friendly Seniors’ Festival at Century House in New West! It’s a whole day of festivities beginning at 10:30am. We play from noon til 1 and there’s no cover charge, lotsa parking, guest speakers, refreshments and fun! Come and check it out if you’re in the mood. https://www.newwestcity.ca/calendar-of-events/events/5188.php

On Thursday Oct 18th, Harris&DeBray heads out to North Delta to play One20 Pub from 6:30-9:30 – yippee! Love it there. I think you will, too! Great food, lovely ambience, friendly service, no cover – yup, it’s awesome.

Friday Oct 19th, Ladies Sing the Blues hits Frankie’s Jazz Club and that is gonna be amazing! Such a wonderful room to see live music in! Make a reservation now cuz it fills up. Here’s the link to reserve: https://www.coastaljazz.ca/events/list/?tribe_paged=1&tribe_event_display=list&tribe_eventcategory=3&tribe_series_filter=77

And then – The Saturday Afternoon Dance Party at The Fairview with Lesismore! YAY!! We play from 4:30-8 and you wanna get there early cuz it’s gonna be BUSY!! I’ll be rockin’ out with Curtis on guitar, Jeremy Holmes on bass and Darrell Mayes on drums. What more could a girl ask for? Nuthin’, that’s what. As our good friend Jackie would say, get down there and Shake Dat Ass! Lol!

But wait – there’s more!! Oct 25th Harris&DeBray plays The Sylvia Hotel from 8-10pm. Friday Oct 26th, Lesismore Quartet plays “Spooktacular” at Hycroft Manor! $65 includes dinner and dancing. You KNOW you wanna dress up and celebrate Halloween in one of Vancouver’s oldest, most opulent mansions! Tickets here: https://www.uwcvancouver.ca/event/hycroft-halloween-spooktacular-2/ And the last thing I’ll let you know about, even though there are lots of things between now and then (check our website) is Christmas at Hycroft on Sat Nov 17th! Yay! Lesismore Trio plays this one and it’s SO wonderful! Don’t be disappointed – grab your tickets here: http://christmasathycroft.com/

See you at the gigs!
Leslie & the boys